Εποχιακό κρυολόγημα: Προστατεύστε τον εαυτό σας και τους άλλους

Η πραγματικότητα είναι πως δεν υπάρχει τρόπος να αντιμετωπίσουμε το κοινό κρυολόγημα. Το χειμωνιάτικο κρυολόγημα διαφέρει από την γρίπη, καθώς τα συμπτώματα είναι του πιο ελαφρά, εμφανίζονται στο ανώτερο αναπνευστικό σύστημα (πονόλαιμος, συνάχι), διαρκεί λιγότερο και δεν προκαλεί συνήθως επιπλοκές…. Continue Reading →

Εποχιακή Τριχόπτωση: Αιτίες & Τροφές για την αντιμετώπισή της

Σε καθημερινή βάση χάνουμε γύρω στις 50 τρίχες, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό και πολλές φορές ούτε που το παρατηρούμε. Το φθινόπωρο, αντίθετα, η τριχόπτωση αυξάνεται και είναι φυσιολογικό να παρατηρούμε μία αύξηση του αριθμού των τριχών που μένουν πάνω… Continue Reading →

Ψείρες και κόνιδα: Πώς προλαμβάνονται και πώς αντιμετωπίζονται;

Οι ψείρες είναι συχνό φαινόμενο στις παιδικές ηλικίες και παρατηρείται μεγάλη έξαρση ιδίως στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς. Η καθαριότητα έπαψε να είναι επιχείρημα ότι κάποιος δεν κολλάει ψείρες. Απλά έχετε το νου σας και αν δείτε το παιδί σας… Continue Reading →

7 χρυσές κινήσεις για όμορφο σώμα με το ξηρό λάδι!

1- Ξηρό λάδι σε σπρέι, πρακτικό και γρήγορο για μια σπινθηροβόλα ομορφιά Τα ανάλαφρα έλαια προσφέρουν απολαυστική ευκολία στη χρήση, ιδιαίτερα αυτά πουκυκλοφορούν σε μορφή σπρέι.  Μάλιστα το ξηρό έλαιο  επιτρέπει το ντύσιμο άμεσα, χωρίς να αφήνει κολλώδη αίσθηση στο σώμα:… Continue Reading →

Tips Αδυνατίσματος για όλο τον χρόνο

ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΓΚΑΙΡΑ Κάποια βράδια είναι απλά αδύνατο να μαγειρέψεις κάτι εντελώς σπιτικό και υγιεινό. Γι’ αυτό, η έγκαιρη προετοιμασία είναι πολύ σημαντική. Αν έχεις προετοιμάσει τα συστατικά ή έχεις καταψύξει κάποια υγιεινά τρόφιμα για τέτοιες περιπτώσεις, δεν… Continue Reading →

Μύθοι και αλήθειες για την διατροφή

Λίγα λιπαρά = Λίγες Θερμίδες – Σωστό ή Λάθος; Λάθος: Απλά και μόνο επειδή μια τροφή περιέχει λίγα λιπαρά δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλή και σε θερμίδες. Ορισμένα προϊόντα που είναι “χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά” ενδέχεται να είναι φορτωμένα με… Continue Reading →

Συμβουλές για Ασφαλές και Ομοιόμορφο Μαύρισμα

Διατροφή Καταναλώστε β-καροτίνη. Ποικίλες έρευνες έδειξαν ότι μία διατροφή πλούσια σε β-καροτίνη μπορεί  να δώσει στο δέρμα τη λάμψη ενός φυσικού μαυρίσματος. Φυσικές πηγές της β-καροτίνης είναι οι γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα, το μάνγκο και τα καρότα. Τυροσίνη. Αυτό είναι ένα… Continue Reading →

Διατροφικές Συμβουλές για άτομα με σακχαρώδη διαβήτη

Η κακή διατροφή θεωρείται υπεύθυνη για την αυξημένη πιθανότητα πρόκλησης διαβήτη. Συγκεκριμένα: Μπορείτε άνετα: Μαύρο ψωμί ή πολύσπορο, Ζυμαρικά ολικής αλέσεως, Ρύζι μη αποφλοιωμένο, Δημητριακά ολικής άλεσης πλούσια σε φυτικές ίνες (ζυμαρικά, καστανό ρύζι, πλιγούρι), Όσπρια,, Φρούτα και λαχανικά, Ψάρι,… Continue Reading →

Ο Ήλιος & η Αντηλιακή Προστασία

Ο Ήλιος είναι πηγή ενέργειας αλλά και ζωής, αφού χωρίς την ύπαρξη του δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί κανένας ζωντανός οργανισμός πάνω στον πλανήτη. Οι ακτίνες του βοηθούν, στην ομαλή ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού και στην αντιμετώπιση πολλών ασθενειών. Μάλιστα… Continue Reading →

Οι σύμμαχοι των αρθρώσεων! Γλυκοζαμίνη – Χονδροϊτίνη – Υαλουρονικό Οξύ:

Δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο τα άτομα άνω των 60-65 ετών, καθώς και όσοι έχουν επιβαρύνει τις αρθρώσεις τους (γόνατα, ισχία, καρποί) εξαιτίας υπερβολικού βάρους ή έντονης σωματικής δραστηριότητας, να εμφανίζουν αλλοιώσεις στις αρθρώσεις, τη γνωστή οστεοαρθρίτιδα. Αυτό συμβαίνει επειδή έχει… Continue Reading →

« Older posts

© 2017 Healthbox — Powered by WordPress

Theme by Anders NorenUp ↑